13/10/09

Festival de cinema fantàstic de Sitges 2009

13/10/09 per Longinus

Bé, em penso que ja que hi vam fer acte de presència, no està de més fer-hi menció a l'esdeveniment aquí.



Com ja sabeu els qui vau asistir ahir a la marató de l'hotel Melià, la cartellera era la següent:

1. ZOMBIELAND – 88 min
2. MR. NOBODY – 137 min
3. SOLOMON KANE – 103 min
4. SUMMER WARS – 114 min
5. AMER – 90 min
6. DOGTOOTH – 96 min


Aquí teniu els trailers de les que vam considerar les tres millors:

ZombieLand


En la meva opinió, una molt bona forma d'entrar en calor. Molta sang, moltes bales, quatre babaus en escena, i sobretot, rialles assegurades!

Mr. Nobody


Una pel·lícula de les que fa pensar, posa en entredit la realitat que coneixem, i ens fa replantejar-nos la vida en si mateixa. Potser un pel massa llarga. Sigui com sigui, digna de veure. Perdoneu per la qüalitat del trailer... no n'he trobat un de millor...

Summer Wars


Una cinta d'anime amb personalitat propia, amb personatges ben definits i dues histories paral·leles que decidirán per una banda, el destí d'una familia, i per l'altre... el del mòn sencer...?
Tal serà el poder de la xarxa en un futur que les guerres es lliuraràn íntegrament en mons virtuals?


3 films que sens dubte recomano a tothom (bé... el primer potser no a menors d'edat xD).
Pel que fa a la resta... espero almenys que la majoria de la gent les gaudís més que no pas un servidor, tot i que ja sabeu, pel que fa a gustos...

Per acabar, vull donar les gràcies a les persones que fan possible aquest festival cada any (tot i que és la primera vegada que asisteixo :p), encara que pel proper any potser que es regalin una miqueta més amb el tema aire acondicionat ¬¬'... gràcies a la companyia de tots els que hi vau ser, gràcies a l'Axel i la Noe per fer-se càrreg d'aconseguir les entrades, i gràcies al Cèsar per portar-nos-hi en el seu super-bòlid xDDD ;)

Fins la propera edició!!

4 comentaris:

Axel

Osti, tan de bó en el futur es lliuressin les guerres virtualment. Tot i que seguint les premisses d'aquest anime el "escac mat" seria ben real...

Crec que al final seria com dos nens jugant a ninus: ells mateixos es fan les seves normes dins el món que s'han creat per jugar-hi, però quan un es farta li fot clatellada a laltre.

En quan a Mr. Nobody, la vaig trobar genial, pena de la meitat de le pel·lícula, que sobren masses escenes refregides. De fet, crec que està fet a propòsit per reflexar a l'espectador el sentiment dels personatges en aquell moment: "per favor, que s'acabi aquesta tortura d'una vegada, ja no puc més". Quantes vegades a la nostre vida ens hem trobat amb la necessitat de decidir entre dos camins? La propera vegada fixem-nos més, potser veiem que existeix un tercer camí.

Una altre peli. Solomon Kane. Agafa el film del Senyor dels Anells, estripa'l en molts bocins, agafa el de Val Helsing, parteix-lo per la meitat, ho fiques tot en una cassola plena de cola, afegeix-li una fotografia de "el enterrador" de Pressing Catch, deixes assecar uns pocs minuts, i quan la cola hagi fet el seu efecte però encara regalimi, el resultant és aquesta pel·lícula.

En AMER, em vaig quedar amb les ganes de saber en que acabava el "colocón" d'opi de la nena... Em vaig quedar en la meitat i no puc opinar.

I mentre feien DogTooth, la Noe i jo ja estavem a casa meditant i amb la sensació que no veuriem una altre peli almenys durant tota la setmana. Per cert, ahir a la tele, en van fer una que no està gens malament...

L'any que ve hi tornaré.

Longinus

Segons em va explicar l'Arnau, ni la segona part d'AMER ni Dogtooth valien gaire la pena... Crec que ens vam quedar amb el millor :) (treient Van Helsing II xD)

Arnau

Jo vaig acabar de veure Amer i no només em vaig quedar amb les ganes de saber de què anava la paranoia de la nena sino de què anava la pel·lícula. Falta absoluta de qualsevol cosa que s'assembés a un argument, seqüències eternes que no aportaven res, un final gore gratuït que no venia al cas...
Tinc ganes de llegir una crítica d'algú amb credibilitat cinematogràfica per veure què diu, però m'extranyaria molt que la deixés gaire millor que jo.

Aqui n'hi ha una sobre Zombieland i Solomon Kane, pel meu gust massa benevolent amb la segona, l'argument feia aigues per tot arreu.
http://www.blogdecine.com/sitges/sitges-09-novena-jornada-i-risas-con-zombieland-bostezos-con-solomon-kane-y-algo-sobre-la-zombie-walk

Axel

Final gore??? Osti quina curiositaaaat. Quan quedem m'ho expliques :P

Publica un comentari a l'entrada

 
◄Diseño hecho por Axel e inspirado en el trabajo de Pocket, BlogBulk Blogger Templates