27/9/09

Enlluerna't - Mercè '09

27/9/09 per Axel
Des de fa uns anys, per les Festes de la Mercè a Barcelona, es fa una impressionant projecció a la façana de l’Ajuntament que n’aprofita la seva arquitectura per interactuar-hi amb les imatges.

No he pogut evitar recordar el gran vídeo del “friki del Nadal” que va engalanar la façana de casa seva amb un espectacle audiovisual impressionant. Bé, aquest no és tant “hevata” i és bastant més ecològic, però també és bastant sorprenent.

Cal dir que per l’Arnau va ser una sorpresa trobar-s’ho ahir, mentre passava per la plaça Sant Jaume en busca del bar Fidel on l’estàvem esperant (fan uns entrepans boníssims!). Gràcies a ell, encara que l’haguéssim d’esperar més estona, varem poder gaudir d’una part de l’espectacle a través del vídeo gravat pel seu mòbil.

El volem compartir amb vosaltres perquè em sembla que és un dels espectacles que l’any que ve valdrà la pena tornar-hi el dissabte per veure una nova edició.

Aquí us deixo una gravació dividida en tres vídeos que son els millors que he pogut trobar.



Si feu servir la última versió del Firefox podreu visualitzar-los al blog directament. Sinó, haureu de fer servir els enllaços que els precedeixen.


fonts: El Cau del Drac, La Mercè '09

4 comentaris:

Arnau

Avui fan tres passes més de la projecció, a les 20.45h, a les 21.15h i a les 22h. És curt i força xulo, si algú ha d'estar per allà a aquestes hores passeu-hi que val la pena.

Axel

Doncs, la noe i jo intentarem estar-hi. Qui s'apunta? :D

Marta

Quina pena el meu ordinador no m'ha deixat veure els vídeos em deia que era incompatible. De tota manera gràcies per donar a conèixer aquest espectacle, jo no me n'havia assabentat mai.

Axel

Marta, busca en el Youtube "enlluerna't mercè 2009" o algo semblant i en trobaràs d'altres.

Publica un comentari a l'entrada

 
◄Diseño hecho por Axel e inspirado en el trabajo de Pocket, BlogBulk Blogger Templates