19/9/09

Curt en carn i ossos d'HALO 3 ODST

19/9/09 per Axel
Fa poc us vaig parlar sobre la pel·lícula de District 9 produïda per Peter Jackson que, per cert, ja s’ha estrenat als cinemes.

Si us en recordeu vaig comentar el fet de que la pel·lícula havia sorgit gràcies a l’amistat i les idees que van sorgir entre Peter Jackson i Neill Blomkamp en el que havia de ser el film de les aventures del “Jefe Maestro”, personatge de Bungie per a la saga de videojocs HALO.

Avui us porto un curtmetratge que es va rodar ara fa dos anys per a promocionar la sortida del joc HALO 3 de XBOX360 i per començar a fer boca amb el que havia de ser la pel·lícula de Peter Jackson que després es va cancel·lar.

En el curt podem veure en acció les tropes ODST, les quals podrem viure a través del joc HALO3: ODST que sortirà la setmana que ve.

Pels que coneixem la saga Halo és bastant sorprenent com el material que s’havia de fer servir per a la pel·lícula, i amb el qual van tenir algun esglai, era 100% fidel als videojocs. Quina pena que pels problemes entre Bungie i Microsoft no es pogués acabar de fer.

Almenys podem disfrutar de Discrict 9, que sembla ser està tenint bona crítica (critica de lanetro aquí.)

5 comentaris:

Longinus

És wapu, però trobo que l'escenari és super soso... cuatre parets allà al mig, no sé... amb lo currada que està la resta...

Marta

Hi ha imatges molt reals i punyents. Les que són en blanc i negre m'han fet recordar la Guerra del Golf, que va ser la primera vegada que els mitjants de comnunicació emetien grabacions dels bombardejos fetes des dels avions militars. M'ha posat la pell de gallina i m'ha refermat en la meva convicció de que no vull que ni un cèntim dels impostos que jo pago es destinin al ministeri de defensa.

Axel

Suposo que és soso perquè la resta és lo aprofitat per el que s'havia de fer servir per a la peli. A mi també em va semblar molt soso l'escenari. Es veu que està fet en un plató obert.

Arnau

Millor que es destinin a fer jocs com aquest i que la gent descarregui tota la seva agressivitat davant de la tele i que quan surti al carrer estiguin més tranquilets.

Axel

En canvi diuen que els jocs com aquests fan que surtin més al carrer més "nerviosos".

En quin món vivim. Cada uno barre por el lado que le conviene.

Publica un comentari a l'entrada

 
◄Diseño hecho por Axel e inspirado en el trabajo de Pocket, BlogBulk Blogger Templates