3/7/09

Anima't - cap1 - A Gentlemen's Duel

3/7/09 per Arnau
Vet aquí un experiment. M'he proposat crear una secció setmanal al blog. Girarà entorn de l'animació 3D, un camp de la informàtica que sempre m'ha atret molt, i procuraré publicar un nou capítol cada divendres.

Per això he creat l'etiqueta "Anima't" de manera que si algú vol veure tots els posts de la secció només haurà de buscar per aquesta etiqueta.

Sense més preàmbuls, començem amb el primer capítol.

Sempre que es realitza una inauguració, cal fer servir alguna cosa potent, i jo no seré menys. Puc imaginar que se us està passant pel cap un nom, producte de l'equació "animació 3D" + "genialitat": Pixar. Cert, jo també havia pensat en començar per aquí i no dubteu que hi serà molt present en aquesta secció, però permeteu-me ser una mica original i presentar-vos a una gent, que tot i que potser no guaudeixen de la popularitat de l'empresa creadora de "Los Increibles" i "Monstruos S.A.", estant picant a un nivell altíssim. És més, segur que ja heu vist feines seves encara que potser no savíeu que ho eren.

Estic parlant de Blur Studio, una empresa també Californiana que es dedica a l'animació professional, per a cine, videojocs, spots, i que és capaç de crear obres d'art com la que obra aquesta secció. Us puc assegurar que serà un altre convidat habitual.

Senyores i senyors, "A Gentlemen's Duel" by Blur Studio.

3 comentaris:

Axel

Bona idea això de la secció Anima't :)

Aquesta la vam veure al festival aquell que vam anar de Monjuic no? Osti mai me'n enrecordo com es deia...

Fa unes setmanes vaig pensar en fer una secció de videojocs, amb noticies. Però ho vaig trobar massa friki i n'hi ha masses webs ja d'això.

Aquesta idea m'ha agradat més.

Arnau

A l'Artfutura si, del 2007. Hi vam veure coses força interessant allà que segurament apareguin per aquí.

Longinus

Boníssim, sí senyor :D

Publica un comentari a l'entrada

 
◄Diseño hecho por Axel e inspirado en el trabajo de Pocket, BlogBulk Blogger Templates