6/5/09

El Grimlock

6/5/09 per Hari
Impressionant galería artística dels treballs del Mauricio Herrera (el Grimlock), un dels millors il.lustradors que fa els dibuixets del món World of Blood del Facebook (els jocs aquests de rol com Elven Blood, etc). La majoría de dibuixos estàn fets a photoshop amb una wacom.

(Jo m'he posat de fons de pantalla el Batman agafant per la pechera al Joker (en blanc i negre) i al pantallón que tinc a la feina es veu brutal!! :D)

Aquesta imatge em recorda especialment al subordinat de la filla del Dràcula a la peli d'anime Vampire Hunter D.

Espero que us agradi!!

(Si cliqueu a la foto us durà directament a la galería)

2 comentaris:

Arnau

He estat una estona per DeviantArt, són espectaculars els dibuixos d'aquest home. Molt gran si senyor.

Axel

N'hi ha de molt wapus, pena que no tinguin una ressolució decent pels monitors d'avui en dia sinó jo també me'n posava algun de fons.

Molt divertit el del flash que li toca el cul a la noia maravella xD

El comic de "el diablo" té bona pinta :)

Publica un comentari a l'entrada

 
◄Diseño hecho por Axel e inspirado en el trabajo de Pocket, BlogBulk Blogger Templates