3/5/09

Creme That Egg! - "Efecto Mariposa"

3/5/09 per Axel
Quan era ben petit ja em vaig meravellar amb l'efecte dominó literalment parlant. Agafava tots els jocs de dominó que podia i creava una llarga cadena de dominó fent volar la meva imaginació. Crec que aquesta afició em va venir gràcies a un joc de taula de quan era ben menut "Ratonera" o "Mouse Trap Game". Consistia en tirar el dau i anar avançant caselles (tipus juego de la oca) però a cada casella que avançaves anaves muntant una peça de l'invent que després accionant una palanca activava una trampa per a la rata, que era la teva fitxa, a través d'un "complex" recorregut d'una canica.

Se n'han vist molts d'aquests invents tipus "efecto mariposa". De fet això mateix ocupa un espai en el programa del Pablo Motos a la Cuatro: "El Hormiguero". N'he vist un al blog d'un seguidor del nostre ("Té la mà Maria") i m'ha impressionat força. A veure quan el Marron de l'hormiguero fa alguna cosa tan currada com aquesta:


2 comentaris:

Longinus

Bufff, tenint en compte que aquestes coses les munten a base de prova i error s'hi deu haver tirat un any fins que li ha funcionat del tirón el tiu...

Marta

Sembla mentida fins a quin punt l'efecte dominó és real en la vida.

Publica un comentari a l'entrada

 
◄Diseño hecho por Axel e inspirado en el trabajo de Pocket, BlogBulk Blogger Templates