21/8/10

La història de Samus Aran

21/8/10 per Axel
La majoria de nosaltres ja comencem a tenir una edat, i portem molts anys sent uns frikis. Si a això li sumem el fet que de petits havíem tingut una NES i disfrutat un gran joc com el Metroid, aquest vídeo ens posará la pell de gallina.
Samus Aran, la protagonista dels Metroids, ens narra la història del Metroid de NES, del Metroid II de Game Boy i el Super Metroid de la SNES, acabant amb el que seria el principi de la seva nova aventura en el joc per a Wii Metroid: Other M.

Tot i que jo estic en el grup dels que portem molts anys sent uns frikis, haig de reconèixer que mai vaig tenir la oportunitat de jugar al cap dels antics Metroid en el seu moment. Tot i així aquest vídeo m'ha posat, com diria l'Arnau, "la gallina de pieel" (con acento catalán, escolti).

La subsaga Prime dels Metroid (saga que si vaig tenir oportunitat de provar i que sincerament no em van acabar d'agradar) va sortir per les consoles GameCube, Nintendo DS, i Wii, esdeveniments que passen entre el Metroid i el Metroid II i que no tenen relació amb la història del nou joc per la wii que sortirá el proper 3 de Septembre.

Metroid: Other M ha estat desenvolupat per l'aclamat estudi de programació Team Ninja (Ninja Gaiden, Dead or Alive) i supervisat per la pròpia Nintendo.

No us perdeu el nou tràiler (en anglès) del que serà potser el millor joc de wii no desenvolupat per Nintendo. Tan de bo Team Ninja es converteixi en el que Rare va ser per Nintendo...

podeu veure el vídeo en HD.

En aquest enllaç podreu trobar un resum de les històries dels Metroid així com també la seva cronologia.

3 comentaris:

Longinus

No he jugat mai a cap Metroid, no sé perqué... suposo que per això el video no m'ha impressionat gaire... :/

Axel

doncs jo he agafat el metroid zero mission amb moltes ganes. Es el de GBA remake del metroid 1 :) ja em queda poc per acabar-me'l.

Axel

Buaaaah només dir-vos que estic viciadissim al joc de wii!! ÉS wapiiiiissim!!!! Un joc modern però amb filosofia de la antigua escuela. Em té molt enganxat molt molt molt wapu!

Publica un comentari a l'entrada

 
◄Diseño hecho por Axel e inspirado en el trabajo de Pocket, BlogBulk Blogger Templates