23/9/10

The Face Transformer

23/9/10 per Axel

Us agradaria experimentar com serieu de vells? I si fossiu d'una altre raça?

Amb el Face Transformer i una foto vostre ho podreu veure!! A més, també podreu veure-us d'altres maneres com de Neandertal o de personatge manga.

No podríem dir que aquesta aplicació java si de ciència exacte precisament, però jo m'he rigut de mi mateix una bona estona. Això si, em sembla que no hi ha cap transformació que no faci por!

Us mostro una foto del meu alter ego afro-caribeny :D


A més a la web www.faceofthefuture.org.uk també trobareu altres eines referents al tractament d'imatges amb cares com la mescla de dues cares.

Va, a veure si també us animeu a pujar els vostres "caretos".

3 comentaris:

Arnau

On has deixat el cacao negritu?

Axel

Em preguntes on he pujat la imatge?

Arnau

Jaja, no, només era un acudit dolent.

Publica un comentari a l'entrada

 
◄Diseño hecho por Axel e inspirado en el trabajo de Pocket, BlogBulk Blogger Templates